Första inlägget

Jag är ingen skvaller blogg som sitter och lägger ner engergi för att få ut massa rykten, hemligheter och trams. Utan den här bloggen är för att se hur många egentligen det är som bloggar och de bloggare som inte syns i rampljuset får endå sin chans här. Så är ni sugen på att stå i rampljuset för ettag? Kommentera bara som kommer jag att automatiskt recensera din blogg och även ger dig en länk så personen som läser mitt inlägg kommer trycka in sig på din blogg för att se om den är värd en chans. / Vetvo

- Eller är jag en yttligare skamsen gossipare? hm.. lets found out!

Kommentarer
Postat av: Emelie.

Javisst :D

2012-04-29 @ 13:43:33
URL: http://mligunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0